378
Latvijas skolas soma -> Projekta aktivitātes

Projekta 'Latvijas skolas soma' ietvaros 4.b klase devās uz Zinātkāres centru ZINOO Rīgā, lai ieslēgtu savu zinātkāri un uzzinātu ko jaunu par sevi, apkārtējo pasauli, skaņu un citām tehnoloģijām!

 
 

14.11.2019. - 9.a klase apmeklēja Ziedoņa klasi.
 
 

07.11.2019. - 2.a un 2.b klases apmeklēja Zinoo centru. 
 
 

12.11.2019. -  10. klase piedalījās "Ziedoņa klases" izlaušanās spēlē.
 
 

12.11.2019. - Latvijas skolas somas ietvaros 8.b klase piedalījās alternatīvajā mācību stundā, kas bija veltīta Imanta Ziedoņa daiļradei. Sadarbojoties un attīstot lasītprasmi, 42 minūšu laikā klase veiksmīgi atrisināja visus uzdevumus un tika arā no izlaušanās istabām.

 
 

07.11.2019. - 1. - 4. klašu skolēni ļoti interesanti pavada laiku ZINOO centrā.
 
 

05.11.2019. -  6.a klase devās uz "Skolas soma" pasākumu "Ziedoņa klase". Sakumā jaunieši iepazinās ar Imanta Ziedoņa fonda "Viegli" darbību. Pēc tam aktīvi darbojās izlaušanās istabās, kur palīdzēja izlasītās I. Ziedoņa pasakas. Bērnu atsauksmes pēc pasākuma bija: "Interesanti! Jautri! Smieklīgi! Forši! Aizraujoši! Uztraucoši!"
 
 

04.11.2019. – 5.b klase apmeklēja skolas somas pasākumu “Stunda Ziedoņa klasē”. Skolēni iepazinās ar Imanta Ziedoņa personību un daiļradi, attīstīja audiovizuālo uztveri un prasmi strādāt ar tekstu. Stundas centrālais notikums ir izlaušanās no istabas, kas balstīta uz Imanta Ziedoņa pasakām. Tā ir istaba ar dažādiem uzdevumiem, tā ir kā spēle, kuras mērķis ir, atrisinot savstarpēji saistītu uzdevumu virknējumu, pēc iespējas ātrāk izkļūt no istabas.
 
 

11.02. - 1.b klases skolēni aktīvi līdzdarbojās Nila Īles studijā.
 
 

05.02. - cik brīnišķīga ir šī iniciatīva "Latvijas skolas soma" tā dod iespēju atklāt  un labāk izzināt noslēpumaino mūzikas pasauli!
 


2.a
 

04.02. - 3.a un 4.b klases skolēni muzicē Nila Īles studijā. Patika ļoti!
 
 
 
 


 

 
<<
Janvāris 2020
>>
P
O
T
C
P
S
Sv
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
-
-
eXTReMe Tracker